Artister i 60-talets popklassiker

torsdag 11 april 2013

Program 101. Jag spelar låtar från och med den 29:e januari 1966.

Program 101 sänds lördagen den 27:e april 2013 kl. 15.00-16.00 med repriser påföljande måndag kl. 08.00 och onsdag kl. 22.30.

Det blir massor med bra artister och låtar! 
I programmet kommer jag spela följande popklassiker: 

The Supremes - My world is empty without you   
 

The Four Seasons - Working my way back to you       
 

The Bobby Fuller Four - I fought the law           
 

Bob Lind - Elusive butterfly                   
 

Chris Montez - Call me               
 

The Zombies - Is this the dream           
 

Gene Pitney - Backstage               
 

The Dave Clark Five - At the scene               
 

Deon Jackson - Love makes the world go around       
 

Lou Christie - Lightning strikes           
 

The Rolling Stones - 19th nervous breakdown       
 

The Beatles - Michelle               
 

SSgt Barry Sadler - The ballad of the green berets               
 

The Turtles - You baby               
 

The Hollies - I cant let go               
 

Peter and Gordon - Woman               
 

Gary Walker - You dont love me           
 

Hermans Hermits - Listen people                   
 

Lenne and the Leekings - L.O.D.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar