Artister i 60-talets popklassiker

tisdag 11 mars 2014

Program 140. Jag spelar låtar från och med 16:e december 1967

Program 140 sänds lördagen den 22:e mars 2014 kl. 15.00-16.00 med repriser påföljande måndag kl. 08.00 och onsdag kl. 22.30.  Det blir massor med bra artister och låtar!   
   
Jag kommer att spela följande popklassiker: 


The Equires - And get away              
 

John Fred and his Playboy Band - Judy in disquise                  
 

Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I could build my whole world around you                     

The Nashmen - Youre so good to me              
 

The Bee Gees - Spicks and specks          
 

The Buckinghams - Susan                  
 

The Lemon Pipers - Green tambourine              
 

The Rascals - Its wonderful              
 

The Turtles - Can I get to know you better      
 

The Beatles - Hello Goodbye          
 

The Moody Blues - Nights in white satin          
 

Eric Burdon and the Animals - Monterey              
 

The Doors - Love me two times          
 

Solomon King - She wears my ring              
 

The Love Affair - Everlasting love          
 

Plastic Penny - Everything I am          
 

The Lettermen - Going out of my head/Cant take my eyes off you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar