Artister i 60-talets popklassiker

tisdag 17 april 2018

Det sista programmet i programserien 60-talets bästa popklassiker

Jag började sända 60-talets bästa popklassiker i januari 2010. Sedan dess har jag sänt över 400 program av 60-talet (bästa) popklassiker samt under somrarna Toppensommar.
Nu är det slut.
Det sista programmet sänds 28 april 2018. Jag vill tacka alla som har lyssnat och alla som hört av sig om programmet eller annat som har med 60-talets musik att göra.
Stort tack!
Det har varit väldigt roligt att få spela, i stort sett, alla hits som låg på topp 20 i USA, England och Sverige.
Men det finns ju så mycket annan musik än hitsen. Därför öppnar jag Jannes 60-talshörna. På samma tider som tidigare, Lördagar kl. 15.00-16.00 och med repriser måndagar kl. 08.00 och onsdagar 22.30 spelar jag låtar från 60-talet som aldrig blev några stora hits. Låtar från min skivsamling.
Så tack för det som varit och välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar